
Robins Huds
Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātrisLeģenda par to, kā viduslaiku valstībā, kas pazīstama ar saviem biezajiem mežiem, pacietīgajiem iedzīvotājiem un augstajiem nodokļiem, parādījās cēls laupītājs.
Izrāde cilvēkiem vecumā no 7 līdz 127 gadiem, kuri sapņo par izbēgšanu no likumpaklausīgām garlaicīgām mūsdienām uz bruņinieku divkauju, pārgalvīga riska un pārdrošu piedzīvojumu laikmetu.
- Sezona
- 2023 / 2024
- Pirmizrāde
- 1. septembrī, 2023.
Repertuārs
|
17:00 |
Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris, Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris Rīga, Kaļķu iela 16 |
Biļetes |
|
19:00 |
Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris, Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris Rīga, Kaļķu iela 16 |
Biļetes |
|
18:00 |
Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris, Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris Rīga, Kaļķu iela 16 |
Biļetes |
|
16:00 |
Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris, Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris Rīga, Kaļķu iela 16 |
Biļetes |
|
17:00 |
Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris, Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris Rīga, Kaļķu iela 16 |
Biļetes |
Komanda
Performanti






























Radošā komanda
Horeogrāfs | Antons Freimanis |
Kostīmu māksliniece | Ieva Veita |
Režisore | Dace Pūce |
Komponiste | Zane Dombrovska |
Gaismu mākslinieks | Oskars Pauliņš |
Scenogrāfe | Ieva Kauliņa |
Dziesmu tekstu autore | Jeļena Sigova |
Video mākslinieks | Viktors Keino |
Skatītāju vērtējums
Atsauksmes
Kritiķu viedoklis

Režisores Daces Pūces debija Rīgas Krievu teātrī ar muzikālu izrādi Robins Huds vienlaikus piedāvā daudz triku, specefektu un apzināti arhaisku estētiku
brilles000 – 10.0
Visvairāk patika kostīmi un horeogrāfija. Izcils kostīmu mākslinieces Ievas Veitas veikums - milzīgs darba apjoms un tik interesanti kostīmu risinājumi!
0Egle – 6.0
Ļoti smukas, mobilas un mūsdienīgas dekorācijas. Dažviet forši, asprātīgi teksti, gaumīgs vizuālais tēls. Bet visādi citādi baigais rosols. Aktierspēles stili viena ansambļa ietvarā vismaz četri dažādi, kustība un horoogrāfija haotiska (mēģinot kopēt kaut kādu brodvejas masu jaudu). Aktieri cenšas cik spēj. Bet, kāpēc kaut ko tādu mums vajag tagad, 21. gadsimtā? Pilns ar dzimumstereotipu klišejām visnotaļ vecmodīgā režijā. Laikā, kad mērķauditorija nav kaut kādi dūdieviņi, cibiņi vai ivanuškas, grūti iedomāties, kas ar ko šādu varētu aiztaut jaunos skatītājus.
0