Režisoriskās ieceres un aktieriskā izpildījuma ziņā pati interesantākā man šķita izrādes beigu daļa, kad tēli, parādot patstāvību, saceļas pret autoru.
Apmānītā
Jaunais Rīgas teātris
Apmānītā
Iestudējums “Apmānītā” veidots pēc Tomasa Manna tāda paša nosaukuma stāsta motīviem*. Savā pēdējā pabeigtajā literārajā sacerējumā “Die Betrogene” (1953) Tomass Manns pievērsies kādas vācu atraitnes bezcerīgajai mīlestībai uz divreiz jaunāku amerikāņu jaunekli. Šis vēlās mīlas stāsts risinās pēc Pirmā pasaules kara uz Eiropas pagātnes, kultūras un tradīciju sabrukuma fona un veltīts, iespējams, pašai aizkustinošākajai cilvēka īpašībai – spējai atdot savu mīlestību uz visiem laikiem zūdošajam mirklim
Autors
8,3
Režisors
8,3
Aktieris
8,7
Kaspars Dumburs, Toms Veličko, Marija Linarte, Regīna Razuma, Ģirts Krūmiņš, Katjuša Pelli
Scenogrāfs
10,0
Mūzika
8,3
Kostīmi
8,7
Gaismas
8,3
Dramaturgs
8,0
Kritiķu
vērtējums




Ulda Tīrona jaunākajā iestudējumā Jaunajā Rīgas teātrī aizrautīgi un gudri saplūdināti visdažādākie mākslas veidi, skatīties ir patiešām interesanti. Tomasa Manna noveles "Apmānītā" pamats iemiesots, izmantojot atsauces no vizuālās mākslas, kino, modernās dejas, kultūras vēstures.