Pakļaušanās
Jaunais Rīgas teātrisPēdējais Velbeka romāns ir nesaudzīga un asprātīga rietumu sabiedrības diagnoze. Utopiskais stāsts par 2022. gada Franciju, kur politisko varu pārņēmuši musulmaņi, kopš romāna iznākšanas laika (2015. gada janvāris) kļūst arvien aktuālāks un to lasīt vairs nav tik jautri kā pirms pusotra gada. Velbeks ir viens no retajiem mūsdienu intelektuāļiem, kuram vispār ir jebkāds viedoklis par virzienu, kurā attīstās mūsu sabiedrība. Autors uzskata, ka Eiropas civilizāciju apdraud nevis musulmaņi, bet eiropieši paši. Rietumu sabiedrība atrodas bedrē un turpina čakli rakt. Mūsu izrāde ir veltījums visiem racējiem.
Galerija
Komanda
Performanti
Radošā komanda
Autors | Mišels Velbeks |
Kostīmu māksliniece | Jana Čivžele |
Režisors | Alvis Hermanis |
Dramaturgs | Alvis Hermanis |
Gaismu mākslinieks | Lauris Johansons |
Scenogrāfs | Alvis Hermanis |
Video mākslinieki | Ineta Sipunova Einārs Timma |
Skatītāju vērtējums
Kritiķu viedoklis
"Pakļaušanās" Jaunajā Rīgas teātrī ir iestudēta tā, ka nav iespējams nepārprotami saprast, kāds ir radošā kolektīva un režisora viedoklis par iztirzātajām problēmām. Vismaz man tas neizdodas.
Recenzija par JRT izrādi “Pakļaušanās” Alvja Hermaņa režijā
Izrāde Pakļaušanās – Viļa Daudziņa vai Alvja Hermaņa uzvara?