Cerību ezers aizsalis
Jaunais Rīgas teātrisRežisora stāsts par mēģinājumu izrauties no radošā strupceļa caur personisko pieredzi - atmiņām par vecmāmiņu, atmiņām par pirmo mīlestību un draudzību.
Galerija
Komanda
Performanti
Radošā komanda
Horeogrāfe | Liene Grava |
Režisors | Vladislavs Nastavševs |
Dramaturgs | Vladislavs Nastavševs |
Gaismu mākslinieks | Arturs Skujiņš-Meijiņš |
Grima māksliniece | Sarmīte Balode |
Mūzikas autori | Vladislavs Nastavševs Andris Jarāns |
Scenogrāfs | Vladislavs Nastavševs |
Parūku māksliniece | Sarmīte Balode |
Skatītāju vērtējums
Kritiķu viedoklis
Vladislava Nastavševa iestudējuma “Cerību ezers aizsalis” Jaunajā Rīgas teātrī ideja ir mēģinājums, dvēseliski un fiziski atkailinoties, piešķirt personiskajam stāstam vispārinājumu.
Izrāžu diptiha otrajā daļā "Cerību ezers aizsalis" režisors Vladislavs Nastavševs turpina paša personības izpēti, šoreiz pievēršoties vecmāmiņas lomai tajā.
Daudziņš kā aktieris ir advokāts savai ne visai simpātiskajai varonei
Vladislava Nastavševa jaunākā izrāde balstās uz trim vaļiem – atmiņām par Omi, refleksiju par seksualitāti un vientulību, kā arī pašironiju par radošo procesu
Nastavševu no pilnīga narcisa atšķir tas, ka viņš tomēr spēj būt arī pašironisks. Nedaudz, bet spēj.
JRT izrāde Cerību ezers aizsalis — personisks stāsts par radošo krīzi
Izrādes tēma ir režisora profesija un matērija.