Atnāc mani vēl satikt
Jaunais Rīgas teātrisTeātra detektīvs, kura darbības vieta ir Latvijas literatūras vēsture. Izrādes sižeta pamatā mūsdienu Latvijā pirms dažiem gadiem noticis mistisks gadījums par vairākām savstarpēji neatkarīgām pašnāvniecēm, pie kurām tiek atrasts viens un tas pats nezināma autora dzejolis. Izrāde veltīta 20. gadsimta latviešu dzejniecēm – sievietēm. Austra Skujiņa, Mirdza Ķempe, Ārija Elksne, Velga Krile, Vizma Belševica, Kornēlija Apškrūma un citas. Mazzināmi biogrāfiski fakti, mistiski noslēpumi un latviešu maģiskais reālisms. Un pāri visam – dzeja.
- Sezona
- 2018 / 2019
- Pirmizrāde
- 3. janvārī, 2019.
Komanda
Performanti
Radošā komanda
Kostīmu māksliniece | Kristīne Jurjāne |
Režisors | Alvis Hermanis |
Scenogrāfs | Alvis Hermanis |
Skatītāju vērtējums
Kritiķu viedoklis
Ja dvīņumāsas nenodarbotos ar literatūru, visticamāk, izrāde nebūtu par dzeju
Ikreiz, kad kāds uzdrošinās notraukt putekļus no dzejas grāmatu lappusēm, iešalcas prieks. Režisors Alvis Hermanis Jaunajā Rīgas teātrī kopā ar dvīņu māsām Agnesi Rutkēviču un Madaru Rutkēviču (pieminētas alfabētiskā secībā) piedāvā dzejas un vēstures annāļu izvilkumu ar, nu jau jāsaka, pagājušā gadsimta latviešu dzejniecēm – sievietēm (un to vīriešiem) izrādē “Atnāc mani vēl satikt”.
Kur īsti aizved šī ekskursija latviešu dzejnieču vēsturē? Vai tā pasaka to, ka "dzejnieču mums ir vesels bars" un visas kādu mīlēja un kaut ko ģērba mugurā, vai kaut ko vairāk?
Recenzija par JRT izrādi “Atnāc mani vēl satikt” Alvja Hermaņa režijā
Alvis Hermanis savā jaunākajā izrādē nav gluži oriģināls, jo nocelt slavenas personības no pjedestāla, kur tās uzstutējuši kaislie pielūdzēji, viņš tiecies arī vairākās citās izrādēs.
Jaunā Rīgas teātra izrāde Atnāc mani vēl satikt — ironiski un izglītojoši